سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش اختراع

مرکز خرید و فروش ثبت اختراع ارائه ایده و اختراع و پیگیری مراحل تا به ثبت رسانیدن اختراع به صورت کاملا تضمینی مهندس محمدی 09145162031 www.ekhtera.org Email: sabt@ekhtera.org , ekhtera.sabt@gmail.com telegram.me/ekhtera_org ،telegram.me/sabt_ekhtera facebook.com/ekhtera.org اهداف کلی و تعهدات کاری ما : انجام مراحل طولانی و تخصصی ثبت اختراع اخذ تایدیه علمی اختراع از سازمان های معتبر اگر زمان و تعهد کاری واقعا برای شما مهم است از ارائه ایده تا اخذ گواهی اختراع را به ما بسپارید

مهاجرت از طریق ثبت اختراع:

نظام‏‌های مالکیت فکری و به ویژه نظام ثبت اختراع بین‌المللی (پتنت بین‌المللی) و از جمله PCT برای ثبت رسمی این دستاورد‌ها و احراز مالکیت افراد بر نوآوری‏‌ها و ابتکارات‌شان در کشورهای مختلف ایجاد شده است. پیمان همکاری ثبت اختراع یا «PCT»، یک معاهده چندجانبه است که در سال 1970 میلادی در آمریکا به تصویب رسید و در حال حاضر 153 عضو دارد. ایران در سال 1392 به این معاهده ملحق شد.

با ثبت اختراع بین‌المللی ، امکان مهاجرت به چند کشور پیشرفته فراهم می‌شود. شما ایده پردازان و صاحبان ایده میتوانید با ثبت اختراع داخلی و در ادامه با ثبت بین‌المللی اختراع خود، از مزایای فوق‌العاده آن از جمله مهاجرت به همراه خانواده بهره‌مند شوید.